PINTEREST

Follow Me on Pinterest

UK TIME+DATE

FOLLOW BY EMAIL

NETWORK BLOGS

FAITHFUL FOLLOWERS

I'M PROTECTED

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

DONATIONS

A Donation however great or small would be fantastic to help feed my addiction:o)

SEARCH

Loading...
Layout By CBJ. Powered by Blogger.
27.10.08

Gotta show you this beautie


This beautie was done by raeven HERE
She's one of the CT girls at Creative Scraps CT ...
Do you think she likes my new kit??
This totally ROCKS!
Keep up the awsome work babe
Huggz
Joxx
26.10.08

New Kit Spirit of christmas



HO HO HO !

Lets get in the spirit of christmas lol...

Huge kit ,i kinda went mad as i adore christmas ..

And i've got another being thought of lol ...

Can you see i love it ...

Anyway this is up at creative scraps and digital chaos in both sizes .

Laters will be in poisioned princess in tagger :o)

Huggz xx











25.10.08

Why do they do it ?

I feel upset ,disgusted and somehow Disapointed today .

I work hard on my kits .I buy everything myself ,commecial,actions the works .

Brushes,styles blar blar ,list goes on ...

And when you come across things like this :


Well all i can say is i hope it was worth it ...

Thats it not gonna say no more :o(

Upset and Hurt

Joxx

20.10.08

Morning


Sorry ive been MIA abit ,

Been working on holiday collab kits and bits and bobs for the stores i'm in ...

This week i have nothing on the agenda scrap wise ..

So I'm gonna get on maybe do another action ..and a couple of kits that have been going round my head ...

So stay tuned :o)

Over in creative scraps tomorrow we are having a dollar day ..WOOT i hear you cry :o)

All my kits and the store designers kits will be down to a dollar so please pop along and see if you fancy something ...Even my new one will be up for a dollar ..woohoo !!


Have a fantastic week peeps ,i'm sure to be back laters with an update on what i'm up too..

Huggz xx

16.10.08

Won a Award






Ok Alot of my good friend

Lynne,roni,chantel,Rabs...and the list goes on .....

Have all decieded to give me an award.

Awwwww....

Thankies my lovley girls xx


Ok on to the rulez:


This award is called the "ProximidadeAward" or "Friendship Around TheWorld Award". Originally this award was written in spanish, but it translates to highlight blogs that are pleasing or special in some way, and also to extend the hand of friendship around the world.And now I have to pass this award on to 8 blogs....

Here goes:











Huggz xxxx

Slight Change

As from today no more CBJ Blog .
I got fed up with loading my PTU Previews on it lol ..
As i have other blogs to take care of ..
So as from today all previews ,everything shall be on this site ...
You can always pop to the Creative Teams blog to see if any updates there aswell peeps ...
Huggz
Joxx

My First Free ACTION !



And it's FREE

Was gonna save for friday like the doodles ,

but im not gonna be around so your getting today :o)

I'm new to this and did this a couple of days ago .

Ive been having the other designers i work with trying it out for me lol ...

Nice simple little one just in time for christmas .

Let me know what you think :o)

Huggz xx


Download HERE



Doodle's Freebie




Just been playing about ,not brilliant but not bad for first attempt lol ...

PNG Format ,so can be used in whatever program .

(Not coloured )

Enjoy :o)

DownLoad HERE

11.10.08

Goth Child New kit



Love this kit love the colours very bright an vibrant ..

Up at digital chaos both sizes

Creative scraps both sizes

Both stores have my work on sale :o)

And to go up in

Poisioned Princess in tagger version .

Pop to one of my stores and have a lookie ..

Huggz xx

6.10.08

Ocean Dreams-New Kit

New kit up in CBJ to view .
This kit came from Naughty Angel one of my creative team girls :o)
I weas looking for ideas on kits and she mentioned that
she hasn't been to the Ocean in a while and hadn't seen many kits
Regarding the Ocean .
So i did lol ..
Pop to CBJ To view this beautiful aqua Kit :o)
Huggz
3.10.08

Gold Star Award

Woot!!! A gold star award from ButterFlyFlutter
Omg this girl has some simply stunning stuf pop over and see :o)
Thankyou sweetheart xx
Ok Rulez:
If you receive this award,
you must pass it on to 3 other blogs.
If you have already received this award, you don't need to pass it on.
You must post on winners blogs to let them know about the award.
My 3 Are :
;O)

LOOK LOOK @ My Layout :o)

This amazing fabby work was done by a very very special friend
Who i think the world of and is always about for me .
Thankyou hunny :o)
And who am i talking of ....
(Lisa)
Ain't it fab peeps i'm so pleased with it and the warmth of the colours
From my Plum Kit :o)
Big Big huggs 2 lisa for making me feel good when i'm full of cold ..lol
Huggz
Joxxxx
1.10.08

Trick Or Treat Blog Train Has Arrived ....


The wonderful designers from Creative Scraps Store and Poisoned Princess have gotten together to bring you a huge weekend blog train for halloween! there are 39 designers in all bringing you everything from scrap kits to word art and in between! have fun jumping from blog to blog and snagging until your heart is content!

Have some Goulish Fun !!


DownLoads My Freebie HERE

Melisa's Scraps

Angie's Asylum

Creationz By Jo
You are here!
MD Designs

SweetMade

Lady Snowflake

Chrmd Scraps

Connie's Creative Chaos

Infinite Visions

Vamp Productions

Baby Cake Scraps

Giggly Girl Scrapz

Simply Irresistible Designz

Kimmy's Kloset

Rainy Day Scraps

Loves 2 Scrap

Kiere's Creations

Unique Scraps

Busy Scrappin'

JBS 2 Designs

Sugar Kissed Scraps

Tammy's Scraps

DMK Designs

Scrappy Lover

Scraps Sealed With A Kiss

Heartfelt Perfections

Scraps By Drama Queen

Abby's Creations

Scrappy Redhead

Scrappin' With Lil Ole Me

Pimp My Tags w/Scraps

Aussie Scrap Designs

Scrappy Lippy

Scraps With Attitude

Scraps by Danielle

Just Another Scrap by Judith

Boundless Bliss Scraps

The Taste of Ink

Latte' Dah Designs

ABOUT ME:

My Photo
~CBJ~
United Kingdom
I'm just jo ... I'm married ,3 kids,2 furbabies..Love what i do and love being Me ..
View my complete profile

PROUD CT FOR

Zindy Zone

MY KITS ARE ONLY AT:

zindyzoneshop

ZINDY TUBE BLOG

zindyzonetubes

MY DEVIANT ART

FlamedAngel
FlamedAngelImages are Sold at:
Digital Chaos

MY TUTORIAL SITE

My Tutorials

TAG EXTRA'S

Grab Here

GRAB A BLINKIE


CBJ

CBJ

MY CT BLOGS


CBJ DreamTeam

CBJ DreamTeam

PROUD REBEL

Proud Rebel

BLOG HOP

BLOG HOP